keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Kamerahuolia

Mun suuri suunnitelma tätä blogia aloitellessani oli, että vähänkö kivaa, tän myötä opin käyttämään myös kameraa. No, toivoa olisi jos muistaisin joskus ottaa sen mukaan töihin, jossa luulen saavani päivänvalon kannalta parhaat kuvat. Aamulla kotona aika ei riitä mitenkään ja taas töistä tullessa oon kiskaissut kotivaatteet päälle ennen kuin muistan ottaa kuvat. Esittele siinä sitten päivän asuja! Tai jos vaan kertoisin että tänään mulla oli päällä h&m:n musta trikoomekko, lilat sukkikset, mustat biker buutsit ja läjä hopeakoruja kaulassa. Voitte varmaan kuvitella :) Ok, myönnetää että mun on otettava kamera käyttöön.

Osamotiivina tämän blogin pitämisessähän mulla on myös haastaa itseni käyttämään kaikkia niitä kaappiin hamstrattuja vaatteita ja samalla myös ymmärtämään, mistä en oikeasti tykkääkään kovin paljon ja mistä voisin luopua. Totuus on nimittäin se, että mulla ei enää vaatteet mahdu kaappiin. Ja kuten arvata saattaa, käytän noin kymmentä prosenttia sieltä löytyvistä vaatteista. En kuitenkaan vaan jotenkin osaa luopua turhasta, ainakaan ihan helpolla. Aina takaraivossa on se ”no kyllä mä tätä vielä joskus pidän” -ajatus. Totuus kuitenkin useimpien kohdalla on, että en pidä.

No, mutta takaisin pääpointtiin, eli siihen kameraongelmaan. Pitää varmaan laittaa post it -lappu oveen jotta muistan tulevaisuudessa. (Koska täysin mahdoton ajatus olisi tietenkin nyt hakea se kamera ja laittaa valmiiksi laukkuun.) Toisaalta huomenna taas on niin kylmä päivä tulossa, että päälle päätyy mitä varmimmin farkut ja joku neule, missä ei ole taas mitään nähtävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti